وزیر آموزش و پرورش:

مدرسه قوی، ضمانت کننده‌ی ایران قوی است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان عامل قدرت ایران هستند، گفت: مدرسه قوی، ضمانت کننده‌ ایران قوی است و هر چه داریم باید برای این آینده‌سازان هزینه کنیم.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی  وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی، صبح دوشنبه، هشتم آبان ماه در جمع  ۱۰ هزار نفری نسل طوفان در سالن پورشریفی تبریز با بیان این مطلب، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که در این جمع امیدآفرین حضور پیدا کرده‌ام. ما یک حرف با تمام دنیا داریم و آن هم که این است که ایرانیان همواره کنار مظلومان ایستاده‌اند و دفاع از مظومان در رگ ریشه و خون ما است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برخی کشورهای عربی در مقابل کسی که ظلمی می‌بیند، سکوت می‌کنند؛ این در حالی است که اگر کسی ظلم را ببیند و کاری نکند، مسلمان نیست. پیام دانش آموزان ایرانی به وزرای کشورهای عربی این است که دانش آموزانتان را به میدان بیاورید تا بر سر اسرائیل نهیب بزنند مرگ و ننگ بر اسرائیل و کسانی که برای حفظ قدرتشان کودکان را می کشند.

وی تصریح کرد: امروز در تقویم ایران، روز نوجوان است و ما در چنین روزی رهبر  خود را نوجوانی می‌دانیم که جانش را برای کشورش فدا کرد. ۳۶ هزار شهید دانش آموز امروز شاهد این جلسه هستند؛ آنان اسرائیلی را می‌دیدند که در صورت خفه نشدن در نطفه چه مقاصد شومی در سر دارد، از این رو به جنگ با کفر رفتند.

صحرایی خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم مهربانی خود را با کودکان مظلوم  در غزه و هر جای دیگر به اشتراک بگذارید و با تمام وجود و انرژی آنگونه که شایسته است از آنان دفاع کنید. از معلمان نیز توقع داریم به همان اندازه که مهر رسول الله را در دل این کودکان جاری می‌کنند و بذر محبت اهل بیت (ع) را در دلشان می‌کارند، نفرت از اسرائیل را نیز در دل دانش آموزان بکارند‌.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه و کشورهای وابسته به وجود این غده سرطانی، بدانند که اسرائیل در حال نابود شدن است.

وی در ادامه با اشاره به حضور نسل نواندیش در این اجتماع ۱۰ هزار نفری، گفت: انروز کودکان ما عروسک‌هایشان را آورده‌اند تا فریاد نسل طوفان و صدای عروسک‌هایشان اسرائیل را نابود کند. این صدا، صدای قاسم سلیمانی است که در یکایک این دانش آموزان تکثیر شده است و امروز ۱۶ و نیم میلیون قاسم سلیمانی داریم.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: این نسل نه برای ایران که برای دنیا الهام بخش است و ما در ایران به دنیا یک پیام داریم؛ برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا، دنیای بی اسرائیل را به تصویر خواهیم کشید تا نشان دهیم اگر اسرائیلی نباشد، جهان آرامش را که با ایجاد این غده سرطانی از دست داده است، به دست خواهد آورد.

صحرایی در در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه دل به نسل جهان اندیش ایرانی بسته و این مردم راه شهدایشان را فراموش نخواهد کرد، شهدایی همچون شهید عجمیان و بهنام محمدی همواره باید الگوی دانش آموزان باشند.